Kategorie
Eventy

Balon narzędziem reklamy

Prowadząc działalność gospodarczą musimy aktywnie zabiegać, aby nasza marka była rozpoznawalna i wciąż docierała do nowego grona potencjalnych klientów. Powszechnie znanych jest wiele narzędzi, które pomogą to osiągnąć. Jednym z nich są balony reklamowe.

Balon jako uniwersalne narzędzie marketingu

Jest to bardzo popularny sposób na zwiększenie świadomości klientów o naszej obecności na rynku. Balon reklamowy jako narzędzie marketingu stosowany jest przez różnorodne przedsiębiorstwa, nie zależnie od rozmiarów firmy i od branży, w której operuje.

Balony, na których zamieszczamy logo naszej firmy czy przewodnie hasło reklamowe jest stosunkowo tanim rozwiązaniem. W zależności od skali, na jaką chcemy prowadzić działanie oraz od rodzaju wybranych balonów zależny będzie potencjalny koszt.

Rodzaje balonów

Rodzai balonów reklamowych jest tak dużo, jak ich zwykłych odpowiedników. Balon reklamowy może mieć rozmiar wahający się od kilkudziesięciu centymetrów do kilku metrów. Rodzaj, na jaki się zdecydujemy będzie zależny od miejsca jego przeznaczenia.

Producenci tacy jak Gadzetix stosują rozróżnienie balonów na dwa rodzaje. Balony małe, mające od 23 do 35 centymetrów oraz balony duże, które mogą mieć do kilku metrów wysokości.

Balon reklamowy nie musi mieć określonego kształtu. Chociaż najpopularniejsze są klasyczne, czyli okrągłe lub owalne, dotyczy to wszystkich rozmiarów, to możliwe jest zamówienie innego kształtu. Jest to zależne od oferty prezentowanej przez producenta.